6 تکنیک ارتباط مؤثر در فروش حضوری
همه کارهای ما نوعی ارتباط است و همه سعی داریم تا به طریقی در دیگران نفوذ کنیم . تحقیقات نشان داده 70 تا 75٪ وقت انسانه صرف برقراری ارتباط می شود. بهتر و بیشتر حرف زدن ، ملاک ارتباط مؤثر نیست بلکه توجه به حرکات ،استفاده از حرکات و گوش دادن فعال ، باعث ایجاد ارتباط مؤثر می گردد.
تکنیک 1- سخنان مشتری را تفسیر کنید
با استفاده از گنجینه لغات خود ، استنباط خود را از صحبت های مشتری بیان کنید و از این طریق به او این اطمینان را دهید که خواسته هایش را درست فهمیده اید
تکنیک 2- سؤال های باز مطرح کنید
برای افراد بسیار مشکل است که مدت زیادی روی سخنان یک نفر تمرکز کنند و از آنجا که گفتگوهای فروش با ارائه حقایق و بیان مشخصات و مزایای محصولات و خدمات همراه است ، طولانی شدن گفتگو باعث منحرف شدن توجه مشتری می گردد. این مشکل را می توان با استفاده از سؤالهای مناسب رفع کرد.
تکنیک 3- سکوت طلایی
پس از طرح سوال و گوش دادن به مطالب مشتری که باعث کشف علایق ،نیاز ها ،خواسته هاو انتظارهای وی می گردد و انطباق نیازها وخواسته ها با خصوصیات و ویژگیهای محصولات خودمان و انعکاس استنباط و احساس خود به طرف مقابل ، با متانت و شکیبایی چند لحظه مکث کنید و به مشتری مجال دهید تا فکر کند .
تکنیک 4– اثر گذاری اولیه
با تحقیقاتی که از مکانهای تجاری به عمل آمده روشن شده است که در سه دقیقه اول ورود مشتری همه مسائل روشن می شود .تصویری که از شما در ذهن مشتری شکل می گیرد در همین سه دقیقه اول است. تجربه های خوب در ذهن مشتری تصویر خوب و تجربه های بد در ذهن او تصویر بدی می سازد .این ذهنیت شکل گرفته را به سختی می توانید تغییر دهید.همچنین تحقیقات نشان داده اند پس از اینکه فرد به یک نتیجه کلی دست می یابد و متوجه می شود کسی یا چیزی را دوست داردیا نه ،دیگر به راحتی نمی تواند نتیجه گیری خود را عوض کند ،از اعتقدهایی که نسبت به آن شخص یا چیز پیدا می کند روی بر نمی گرداند و به داطلاعات جدیدتر توجهی نمی کند ،بلکه آنها را طوری تغییر می دهد که تصورات اولیه خود را تأیید کند.
تکنیک 5– قدرت خنده
فروشنده خوب ،فروشنده ای است که همیشه لبخندی ملایم اما واقعی بر لب داشته باشد .«فردی که چهره ای شاد و خندان ندارد، نباید مغازه باز کند». هیچ چیز بیشتر از تند خویی، مشتری را فراری نمی دهد.
تکنیک 6 - قدرت دست دادن
سعی کنید در ارتباط های تجاری:
1) به هنگام دست دادن دست ها خشک باشد.
2) در میزان فشار دادن حد اعتدال را فراموش کنید.
3) دست طرف مقابل را حدود 6 ثانیه در دست خود نگه دارید.
4) برای ابراز تسلط از «چنگ مرد بزرگ »استفاده کنید، یعنی دست طرف مقابل را بیش از حد معمول فشار داده و مدت طولانی تری در دست خود نگه دارید.
5) برای ابراز دوستی و همکاری از «چنگ همایشی »استفاده کنید؛ یعنی در فشار دادن اعتدال را رعایت کنید، مدت نگه داشتن کمی طولانی تر باشد، چهره متبسم و آرام، ارتباط چشمی ملایم داشته باشید و کمی به جلو متمایل شوید.
6) برای ابراز خشوع، به هنگم دست دادن، دست رو به بالا و در برخورد اول، گردن کمی کج باشد.
ادامه مطلب در لینک زیر
قانون پارتو و نُه کاربرد آن در بازاریابی
احتمال اینکه پیشازاین چیزی در رابطه با قانون پارتو (اصل پارتو) شنیده باشید، بسیار زیاد است. اما باید دید آیا واقعاً چیزی از آن درک میکنید؟ درواقع تحت عناوین مختلف از این اصل نامبرده میشود: “قانون 20 – 80، قانون اندک موارد حیاتی، اصل عامل پراکندگی و . . .”.این اصل کاربردهای بسیار زیادی در امور مختلف دارد، اما در کل ایده تشکیلدهنده آن بسیار ساده اما مهم است: 80 درصد نتایج عمدتاً از 20 درصد عوامل منتج میشود.
ریشه و منشأ این قانون درواقع از الگو مالکیت زمینها در کشور ایتالیا آمده و برای اولین بار توسط ویلفردو پارتو اقتصادان (1923 – 1848) مطرح شد که به این نتیجه رسیده بود که بخش عمده زمینهای کشورش (چیزی در حدود 80%) تحت مالکیت تنها بخش کوچکی از مردم (حدود 20% از کل جمعیت مردم) بود.
ادامه مطلب در لینک زیر
آموزش اصول و فنون و تکنیکهای مذاکره
اصول و فنون مذاکره Negotiation Techniques (تکنیکهای مذاکره حرفهای) در درجه اول برای عملیات فروش است، اما در مواردی مانند مذاکرات در مورد بدهیها (استقراضها)، مذاکرات خرید ، مذاکرات حقوق و دستمزد و مذاکرات قراردادهای حوزهی اشتغال بکار گرفته میشود.
تعریف مذاکره : فرایندی گفتگو محور است که بر روی یک موضوع مشخص در جهت رسیدن به اهداف فردی یا سازمانی از طریق توافق صورت میپذیرد. مذاکره در جهت تأمین نیازها ، رضایت و منافع طرفین است و بایستی دارای ارزشافزوده باشد.
مذاکره خوب چیست؟
باعث ایجاد ارتباط انسانی گردد.
منافع را بر مواضع ترجیح دهیم.
برای هر مذاکره نقشه داشته باشیم و راههای جایگزین را از پیش تهیه نماییم.
شاخص و شواهد عینی و ملموس بیاورید و نه ذهنی.
مذاکره و استفاده از تکنیکهای مناسب، برای اثربخشی کلی یک سازمان - داخلی و خارجی - حیاتی است.
اثربخشی سازمانی محصول انجام فعالیتها در داخل یک سیستم منسجم است. مذاکره برای ایجاد سیستم داخلی (ساختار، کارکنان، عملکرد، برنامهها، اقدامات، و غیره) حیاتی است و سازمان را به سیستمهای خارجی (بازار، تأمینکنندگان، فنآوری …) مرتبط میسازد. مذاکره همچنین برای بهینهسازی عملکرد فعالیتهای داخلی و خارجی بسیار مهم است (عمدتاً از طریق ارتباطات، توسط کارکنان).
همواره در طول یک روز هر یک فرد با بیش از 17 نفر مذاکره مینماید که بیش از 85% از این مذاکرات با سودآوری شخص ارتباط مستقیم دارد.
اما 90% از دلایل عدم توفیق در کسب نتیجه به دلیل عدم آشنایی افراد با مهارتهای ارتباط مؤثر و اقناع مخاطب است.
مذاکره خوب و اثربخش در حوزه فروش:
مذاکره خوب و اثربخش در حوزه فروش بهراحتی میتواند 10٪ به درآمد حاصل فروش بی افزاید، که مسلماً به باعث افزایش سود خواهد شد.
مذاکره خوب و اثربخش در حوزه خرید:
مذاکره خوب و اثربخش در حوزه خرید بهراحتی میتوانید 10٪ از هزینههای مربوط به خرید محصولات و خدمات را کاهش دهد، که مسلماً باعث کاهش هزینه کل گشته و منجر به افزایش سود خواهد شد.
مذاکره خوب و اثربخش مدیران در حوزه ارتباط با کارکنان:
مذاکره خوب و اثربخش مدیران در برخورد با کارکنان بهراحتی میتواند جابجایی کارکنان را %5 تا 10٪ کاهش دهد، که باعث کاهش هزینههای استخدام و آموزش و همچنین بهبود کیفیت، سازگاری و مزیت رقابتی خواهد شد که برای بسیاری از شرکت میتواند عامل تبدیل شکست و موفقیت نهایی باشد.
مذاکره خوب و اثربخش مدیران اجرایی با مقامات نظارتی و برنامهریزی:
مذاکره مدیران اجرایی با مقامات نظارتی و برنامهریزی سازمان را قادر میسازد تا در بازارهای جدیدی حضور پیدا نماید که این بهنوبه خود میتواند باعث تبدیل یک سازمان از زیان دهی به سودهی شود.
مذاکره خوب و اثربخش مدیران با طلب کاران:
مذاکره موفق با طلبکاران ما را در حفظ کسبوکارمان یاری مینماید. عدم مذاکره با طلب کاران، اغلب منجر به بسته شدن کسبوکار میشود.
مذاکره خوب و اثربخش مدیران در مورد حقوق و دستمزد و مزایا:
مذاکره خوب و مؤثر مدیران در مورد حقوق و دستمزد با افراد و سازمانها، باعث دستیابی هر دو طرف مذاکره به نتایج مثبت خواهد شد. همچنین نگاه کنید به راهنمایی در مورد درخواست برای افزایش حقوق و دستمزد، و خریدوفروش با درخواست افزایش حقوق و دستمزد در صفحه پرداخت افزایش است.
ادامه مطلب در لینک
خطا پایه موفقیت است و وسیله ای است که با آن می توان به موفقیت رسید. ( Loa Tzu )
از اشتباهات خود شرمنده نشوید و آن را جرم ندانید. ( کنفسیوس )
بسیاری از افراد خوب موفقیت را می بینند. برای من موفقیت با تکرار خطا و درون بینی آن بدست می آید. در حقیقت موفقیت حاصل یک درصد کار است که خود از 99 در صد خطا حاصل شده است. ( سوشیرو هوندا )
در غرب دلبستگی ما به موفقیت باعث سست شدن ما در خطر کردن می شود. آنجه از این خطر کردن می آموزیم به آن موفقیت می ارزد. و این ترس از شکست است که تعیین می کند که بیاموزیم یا نه؟ ( پارکر پالمر )
خطا فرصتی است که هوشمندانه تر باشیم. (هنری فورد )
هر چه شما را نمی کشد شما را قوی تر می کند. ( مارلون براندو )
من هفتصد بار اشتباه نکردم. من یک بار اشتباه نکردم من زمانی موفق شدم که هفتصد راهی را که موفقیت آمیز نبود اصلاح کردم. هر گاه راهی را که عمل نمی کرد حذف کردم راهی را پیدا کردم که کار می کرد. ( توماس ادیسون )
هر گاه خبر های بد را به عنوان یک نیاز به تغییر و نه یک خبر منفی پذیرفتید شما از آن شکست نخورده اید بلکه از آن چیزهای تازه آموخته اید ( بیل گیتس )
زمانیکه دانش یک مرد برای موفقیت کافی است. ولی تقوای او کافی نیست. هر چه را که او ممکن است بدست آورد دوباره از دست خواهد داد. (کنفسیوس)
موفقیت به همان اندازه شکست خطرناک است. (لائو تزو)
برای قضاوت در مورد موفقیت خودت ببین چه بدست آورده ای و در قبال آن چه از دست داده ای. (دالای لاما)
همة چیزی که در این زندگی لازم دارید بی خبری و اعتماد به نفس است و موفقیت حتمی است. (مارک تواین)
موفقیت توانایی رفتن از شکستی به شکست دیگر بدون از دست دادن شور و حرارت است. (وینستون چرچیل)
موفقیت به معنای بدست آوردن آن چیزی است که می خواهید.
شادی به معنای خواستن آن چیزی است که دارید.
ادامه در لینک زیر
http://teamearghavan.ir/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AA%D9%81%D9%83%D8%B1%D9%8A%D9%86/
لینکهای توضیحات >>>
مدیریت سایت
|
درج آگهی تبلیغاتی
|
ارسال ایمیل تبلیغاتی
|
ساخت وبلاگهای بک لینک
|
درج بنر تبلیغاتی
|
تلگرام و پیامک انبوه |
1.
نام سایت اینترنتی | مدت زمان مدیریت یر سایت |
www.MullerMachinery.com | از سال 1392 |
www.Ariapakhsh.com | از سال 1392 |
www.graphicdownload.ir | از سال 1394 |
www.alborzcoolex.com | از سال 1394 |
www.parsiyahbranding.ir | ار سال 1393 |
www.abanfi.com | از سال 1389 |
www.bro2.com | از سال 1388 |
www.drnamjoo.ir | از سال 1392 |
www.arghavanteam.ir | از سال 1393 |
2.
نام شرکت | شهر | تعداد لینکهای تحویل شده به ایشان |
شرکت ماشین سازی مولر | تهران | 2500 لینک |
شرکت بهساز نما | تهران | 200 لینک |
کارگاه تیرچه بلوک پارسیان | تهران | 200 لینک |
کارخانه سنگبری بهمن | مشهد | 2000 لینک |
آژانس هواپیمایی حامی نورپرواز | تهران | 200 لینک |
شرکت تهویه مطبوع تراست | نمایندگی گیلان | 300 لینک |
شرکت بالهای طلایی ایرانیان | تهران | 200 لینک |
فروشگاه اینترنتی Abanfi.com | تهران | 400 لینک |
فروش اینترنتی چای لاغری دکتر سینا | اصفهان | 100 لینک |
گروه تجاری آریا پخش | تهران | 600 لینک |
طراحی سایت شرکت آروین رایانه البرز | تهران | 300 لینک |
شرکت ماشین سازی صنعت گستر پرسان | تهران | 4500 لینک |
مجتمع سنگبری رحمتی | خراسان | 2100 لینک |
آژانس تبلیغاتی پرسیاه گرافیک | تهران | 1100 لینک |
سایت ساختمان 24 | تهران | 600 لینک |
سازه های پیش ساخت راحت سازه | تهران | 300 لینک |
و دهها مشتری دیگر …. |
3.
در کنار مدیریت سایت و درج آگهی و دیگر روشهای تبلیغاتی ، مدیریت تیم تبلیغات اینترنتی ارغوان ، خانم مهندس شیبانی ، اکنون بعنوانمشاور تبلیغات اینترنتی شرکتهای زیر نیز در حال خدمت رسانی می باشد :
4.
ضمنا از آنجائیکه این روزها تلگرام یکی از عمومی ترین و دسترس ترین ابزارهای اطلاعاتی اینترنتی است ، تیم ارغوان بدین وسیله نیز تبلیغات وسیعی جهت مشتریان و همکاران خود انجام می دهد
شما میتوانید تعرفه های تبلیغات اینترنتی تیم ما را در این صفحه مشاهده فرمائید .
نوع | اندازه | قیمت(تومان) |
بنر | 60*468 | 20000 |
بنر | 240*120 | 20000 |
بنر | 125*125 | 10000 |
بنر | 140*970 | 20000 |
بنر | 250*300 | 20000 |
هدر | 40000 | |
اسلایدر | هر اسلاید | 40000 |
ارسال متن ایمیل تبلیغاتی به :
t_sheibany@yahoo.com
لطفا در ایمیل خود تعداد ایمیلها جهت ارسال را نیز ذکر بفرمائید .
چرا نیاز به یک وب سایت داریم؟
هر کسب و کار و هر شرکت ایرانی مسلما نیازمند یک سایت اینترنتی است !!
بک سایت می تواند نقش یک بروشور تبلیغاتی را برای شما بازی کند حتی با امکاناتی بسیار بیشتر از یک بروشور ساده. شما با استفاده از یک سایت اینترنتی می توانید به راحتی خدمات / محصولات خود را به بازدید کنندگان خود معرفی کنید، آنها را از آخرین تغییرات مطلع کنید، اطلاعات مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار دهید و یا حتی نظرات و پیشنهادات آنها را جمع آوری کنید. حتی می توان با ایجاد یک انجمن گفتگو در سایت به سایرین اجازه داد نظرات خود را اعلام کنند و به نظرات دیگران پاسخ دهند.
بررسی های انجام شده نشان میدهد که اغلب شرکت ها و سازمان های ایرانی انتظارات خود را در مورد طراحی صفحات وب صرفا محدود به ابعاد اطلاع رسانی آن می کنند حال آنکه در دنیای 45 میلیونی کاربران اینترنتی ایران درصد بالایی از جمعیت است، عدم توجه به ابعاد تجاری و بازاریابی در یک وب سایت، اشتباه تجاری بزرگی محسوب می شود.
از یک سایت اینترنتی می توان برای ایجاد ارتباط مؤثر میان اعضای یک سازمان هم استفاده کرد به صورتی که هر یک از اعضا در هر جا که باشند بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود از طریق سایت سازمان دسترسی پیدا کنند، از آخرین اخبار مطلع شوند و آخرین تغییرات را مشاهده کنند.
در حقیقت می توان از یک سایت اینترنتی به عنوان بخش مهمی از سیستم اطلاعاتی داخل سازمان استفاده کرد و هر گروه از افراد به اطلاعات مربوط به سطح سازمانی خود دسترسی داشته باشند. یعنی اطلاعاتی که کارمندان از سایت دریافت می کنند متفاوت با اطلاعات مدیران و همچنین متفاوت با اطلاعاتی باشد که بازدید کنندگان خارج سازمان از سایت دریافت می کنند.
یک وب سایت راهی مناسب برای ارائه اطلاعات مختلف در مورد کالا هم و خدماتی است که شرکت به مشتریان ارائه می دهد. بدون اینکه مشتری مجبور باشد در زمان خاصی به شرکت مراجعه کند و یا اینکه با شرکت تماس بگیرد می تواند در هر کجا که باشد به سایت شرکت مراجعه کند و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کند.
با استفاده از یک سایت اینترنتی می توان به راحتی اطلاعات مربوط به محصولات جدید را منتشر کرد بدون اینکه نیازی به چاپ بروشورها و آگهی های جدید باشد.
م
دیریت وب سایت
تیم تبلیغات اینترنتی ارغوان ، با کسب سالها تجربه در امر تبلیغاتی اینترنتی و صرف مهارتها و تخصص لازم در این زمینه ، آماده ارائه مشاوره و اجرای تبلیغات اینترنتی شرکتها و سازمانها و افراد می باشد
تبلیغات اینترنتی کسب و کار شما بصورت 6 ماه و یا یکساله ، با مشاوره و اجرای تیم ارغوان
ما در طول مدت قرارداد ، تمام راهکارهای لازم جهت معرفی شما در ابعاد مختلف اینترنت ایران را اجرا میکنیم تا به بهترین نحو شناخته شوید و از استقبال لازم برخوردار شوید
مدیریت تیم تبلیغات اینترنتی ارغوان : خانم مهندس شیبانی
09198136110
T_sheibany@yahoo.com