تبلیغات اینترنتی

شرکت تبلیغاتی ارغوان

تبلیغات اینترنتی

شرکت تبلیغاتی ارغوان

با چند ترفند ذهنی می توانید بهره وری تان را افزایش دهید

با چند ترفند ذهنی می توانید بهره وری تان را افزایش دهید

با چند ترفند ذهنی می توانید بهره وری تان را افزایش دهید

با چند ترفند ذهنی می توانید بهره وری تان را افزایش دهید

وقتی شما به جای تاکید بر بهره وری، برای رسیدن به آن، محیط ایده آل و مورد نیاز آن را برای ذهن خود آماده کنید، بهره وری خود به خود پدیدار می شود، پس با استفاده از این نکات می توانید شرایط ذهنی را ایجاد کنید که به افزایش بهره وری خواهد رسید.

1⃣ قبول کنید اکثر کارهای روزانه شما مهم نیستند
اگر نگاهی به ۴۰ ساعت گذشته خود بیندازید، احتمالا ۳۰ ساعت آن را مشغول کارهای برنامه ریزی نشده، غیرضروری یا حتی کاملا غیرسازنده بوده اید. البته این مسئله مختص به ۴۰ ساعت گذشته نیست، بلکه مشکل هفته های متمادی زندگی شماست. اگر فکر می کنید زندگی شما اینگونه نیست، کارهای هر ۱۵ دقیقه از ۴۰ ساعت آینده خود را بنویسید.

2⃣ پاداش گرفتن را عقب نیندازید
اگر کار خوبی انجام دادید، بلافاصله پس از آن به خودتان پاداش دهید. این کار به مغز شما می آموزد که پاداش داده شده به خاطر انجام به موقع، صحیح و با رعایت اولویت بوده است.

3⃣ به خودتان بابت تکمیل کارها تبریک بگویید
ذهن شما هنگامی که مورد تقدیر قرار می گیرد، ناخودآگاه بهتر کار می کند. البته تنها راهی که می توان با آن به ذهن تلقین کرد که مورد تقدیر قرار گرفته است، فقط تقدیر کردن از آن است.

4⃣ بر آنچه می توانید انجام دهید، تمرکز کنید
این مسئله، نقطه ای کلیدی در بهره وری است. تنها بر چیزی تمرکز کنید که به خوبی از پس آن برمی آیید و کاری را انجام دهید که در آن تبحر دارید.

5⃣ به این فکر کنید که کارتان چه فایده ای دارد
اگر بر این نکته تمرکز کنید که کارتان چگونه به دیگران کمک می کند، ذهن شما دلایل بیشتری برای اتمام آن در اختیار خواهد داشت. مغز ما کارهای بی هدف را دوست ندارد، بنابراین اگر کار شما کمک به دیگری باشد، به شکل گیری آن هدف می دهد و ذهن شما را به سمت کامل کردن کار می کشاند.

6⃣ کمال گرا باشید
تا به حال شده که ۹۰ درصد یک پروژه را ۱۰ ساعته انجام دهید و برای تکمیل ۱۰ درصد باقیمانده آن ۲۰ ساعت دیگر وقت نیاز داشته باشید؟ آیا انجام تنها ۱۰ درصد کار به این همه وقتی که باید برای آن بگذارید، می ارزد؟ یا اینکه می توانید دستی به سر و روی آن بکشید،در دقایق پایانی رنگ و لعابی به آن بدهید و به جای ۲۰ ساعت، تنها در یک ساعت پروژه را کامل کنید؟

تبلیغات اینترنتی ارغوان

تنها مرکز کاملترین تبلیغات اینترنتی در ایران

www.TeameArghavan.ir

09198136110


برای دیدن ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.